Rast

Sitter mitt ute i skogen på min lantbrevbärarrunda och håller rast nu. Fåglarna kvittrar och jag hör vägen på håll. Mysigt.

I fredags stack vi in till Klippan och åt pizza, sen hängde några kompisar till Micke med hem och så blev det tv-spel och öl halva natten.
 I lördags röjde vi lite där hemma och körde en vända till tippen. De har öppet varanan lördag, vi är där varje gång. Oftast hänger vi på låset också. För det är ju ett kul lördagsnöje? ;) Sen körde vi hem till ett par kompisar och fick middag!
Igår gjorde vi inget annat än att vi framåt kvällen körde till Halmstad och åt på Wild west steakhouse för att fira Jims födelsedag. Sjukt god mat och sjukt mycket mat. Åt typ hälften och höll på att dö sen.

Veckan den är proppfull, mest av scouter.
Ikväll ska jag till bästi. 
Tisdag: scouter
Onsdag är det styrelsemöte på scouterna
Torsdag ska vi tända majbålet med scouterna
Fredag ska vi fira farmor som fyller 90
Och helgen bjuder på ännu mer scouter i form av hajk :)

Dagens rastplats :)

Nej, nu får jag väl köra vidare i min lilla postbil.



| |
Upp