Huset!

Okej, det här med tid och planering är väl inte min starka sida då.. Men bilder på det vi har renoverat i huset kommer här i alla fall! Det är alltså här vi tillbringade hela vår sommar. Mest med att dra spik från bjälkarna, spännande!
 
Vi har gjort i ordning köket, matplatsen och vardagsrummet, så det är vad ni kommer att få se. Det är fortfarande en del grejor som inte är helt färdiga, typ lister och så, men helheten är ju där i alla fall! Ni får hålla till godo med halvbra mobilbilder.
 
Vardagsrummet!
Här har vi rivit ner allt från väggarna för att få fram spontbrädorna, likadant med golvet. Taket har vi också rivit ner så att vi fick fram de fina bjälkarna och även spontbrädorna där! Och dessutom en takhöjd på plus 30 cm eller nåt.
 
 
Här har vi min favorit i vardagsrummet, murstocken! Den har jag stått och fogat om för att få ha den kvar som den är, Micke vägrade! Sockerlådorna hittade jag ute i garaget, score!
 
Nästa bild är på matrummet. Där (och i köket) har vi väl i princip gjort samma som i vardagsrummet, förutom lite gips på väggarna. De båda tavlorna är skyltar, kan man väl säga, som vi hittade under golvet på ovanvåningen när vi rev upp det..
 
 
Här har vi köket! Svårt och ta bra bilder när det är så litet, men man ser hur det ser ut ändå!
 
 
 Och såklart har min älskling hederplats i köket ;)
 
 
 
Huset/Husfix | |
Upp